Pensacola, پرستار بچه, پورنو بازیگر زن دستگیر شده در ماه آوریل در حال حاضر به اتهام قاچاق انسان

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:28 PM EDT Jun 17, 2020یک Pensacola, پرستار بچه و پورنوگرافی ب

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

یک Pensacola, پرستار بچه و پورنوگرافی بازیگر زن دستگیر شد و در ماه آوریل به اتهام مربوط به اعمال جنسی در حضور کودکان دستگیر شد دوباره این هفته این بار به ظن قاچاق انسان است.

نیکول والتر, 27, از پنساکولا دستگیر شد دوشنبه توسط سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر در حکم بازداشت از Escambia County شارژ با قاچاق انسان.

والتر متهم است که از نظر مالی با بهره گیری از فعالیت جنسی شامل افراد زیر سن قانونی یک جرم تعریف شده تحت فلوریدا قانون به عنوان قاچاق انسان است.

"او متهم است تحت قاچاق انسان, قانون, اما تحت ماده است که باعث می شود آن را یک جرم به شرکت تجاری در فعالیت جنسی در طی آن هر کودک زیر سن 18 سالگی درگیر است" گفت: معاون دادستان گرگ Marcille.

پرستار بچه, بازداشت: Pensacola, پرستار بچه, بازیگر پورنو, دستگیر child porn charges; ECSO می پرسد پدر و مادر به تماس اگر بچه ها در تماس

پدر و مادر نگران: ECSO زمینه ده ها تن از والدین پس از تماس Pensacola, پرستار بچه, بازداشت بدون اتهام جدیدی ظ

این ECSO قبلا دستگیر والتر در آوریل 20, شارژ خود را با هرزه و شهوت انگیز و رفتار و در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان تشدید حمله و مقاومت در برابر بازداشت. او از زندان آزاد شد و دو روز بعد.

Escambia County Sheriff دفتر رئیس معاون تراشه سیمونز گفت: نمایندگان در ادامه بررسی والتر پس از دستگیری او و کسانی که تلاش اضافی منجر به اخیر به اتهام قاچاق انسان.

"شما به یاد داشته باشید که او دستگیر شد و در ماه آوریل به اتهام که شامل هرزه و شهوت انگیز و رفتار" سیمونز گفت: "از آنجا که ما محققان متوجه شدند که والتر بود و همچنین تماس با یک فرد خارج از دولت که تا به حال ساخته شده است یک درخواست خاص برای او را به یک ویدیو که شامل کودکان خردسال در حال حاضر در قاب تصویری در ازای پول است."

والتر بود مجوز پرورش پدر و مادر و خود اشتغالی پورنوگرافی بازیگر که مقامات گفت: فیلم های ساخته شده از خودش در حوزه عمومی است. دستگیری او گزارش ویدئوها به تصویر می کشد اعمال جنسی در کودکان و در حالی که کودکان می تواند شنیده می شود صحبت کردن در پس زمینه بودند و آپلود به وب سایت های مستهجن.

در یک Facebook Live تصویری در مارس اعلام کرد والتر اولین دستگیری Escambia County Sheriff دیوید مورگان خواست هر کسی که کودکان قبلا تماس با والتر برای تماس با ECSO.

"اگر فرزند شما تا به حال در تماس با این خانم (از ما بپرسید) که شما می توانید نگه دارید از ما محقق" مورگان گفت. "و دوباره به خاطر فرزند خود اجازه دهید تا مطمئن شوید که ما از بین بردن آنها را به عنوان یک امکان برای منحرف توسط این فرد است."

در عرض 24 ساعت اول کلانتر درخواست های ECSO دریافت بین 20 و 30 تماس از پدر و مادر که کودکان قبل از تماس با والتر. هیچ کدام از این تماس ها منجر به هزینه های اضافی بودن در برابر والتر, سیمونز, گفت اخبار, مجله روز چهارشنبه.

شهرستان سوابق نشان داد والتر رزرو شده بود به سانتا رزا زندان کشور در روز دوشنبه بدون باند و همچنان در بازداشت به چهارشنبه.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب