نامه ای از ASSU رئیس جمهور: سرمایه گذاری در شاه موسسه ضروری است

زیر نامه نوشته شده توسط چندین قبلی ASSU رئیس جمهور بیان ضرورت و لزوم ارائه بودجه مناسب و حمایت از شاه موسسه. ر

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

زیر نامه نوشته شده توسط چندین قبلی ASSU رئیس جمهور بیان ضرورت و لزوم ارائه بودجه مناسب و حمایت از شاه موسسه. روزانه هیئت تحریریه آشنایی پشتیبانی کامل خود را به این نامه می ایستد و با نویسندگان و خواستار پادشاه موسسه اجازه داده می شود به طور کامل زندگی می کنند تا پتانسیل خود را. هیئت مدیره به طور کلی می نویسد مستقل اظهارات و ما تا به حال در نظر گرفته شده برای انجام این کار در این زمینه است. با این حال ما امیدواریم که در امضای این بیانیه آن را کمک خواهد کرد نشان دادن به دولت از حمایت قاطع این اتحاد در میان دانش آموزان و سازمان ها در محوطه دانشگاه. ما را تشویق خوانندگان ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد #StandWithKing ابتکار و کمک به پادشاه موسسه در بیت.ly/StandWithKing.
استنفورد روزانه Vol. 257 هیئت تحریریه


عزیز استنفورد امنا

در سال 1985 Coretta اسکات کینگ واگذار دکتر Clayborne کارسون, Martin Luther King, Jr., صدمین سالگرد استاد تاریخ به ویرایش و انتشار مقالات از شوهر مرحوم او. استنفورد داده شد این معتبر ماموریت به صورت رایگان.

پادشاه مقالات پروژه — با کمک صدها نفر از دانش آموزان دانشگاه استنفورد در طول سال — داده استنفورد افتخار میزبانی منحصر به فرد و حیاتی بدن از تحقیقات دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور علاوه بر این, Martin Luther King, Jr., پژوهش و آموزش موسسه که دکتر کارسون تاسیس شده در سال 2005 curates با کیفیت بالا و مواد آموزشی — از جمله K-12 درسی و پادکست — که کمک به نسل های جدید یادگیری در مورد دکتر کینگ چشم انداز برای عادلانه تر و صلح آمیز جهان است.

یکی فکر می کنم که چنین فوق العاده مهم منابع را بلافاصله تبدیل به دانشگاه استنفورد, تاج, جواهر, یک تجسم از دانشگاه تعهد به عدالت اجتماعی است. پس از همه, موسسه هوور که همچنین تاسیس یک هدیه ای از یک آمریکایی اشاره کرد رهبر تبدیل به یک غنی وقف فکر می کنم تانک و فورا قابل تشخیص نماد دانشگاه.

اما بیش از دو دهه گذشته پادشاه موسسه — که اشغال یک دهه 1960 دوران portable ساختار در سایه مهندسی Quad — دیده است این دانشگاه پور صدها میلیون دلار به علم و فن آوری و برنامه های مهندسی در حالی که از دریافت به مراتب کمتر پشتیبانی می کند. برخی از این جدید های بنیادی مراکز اوقاف است که سفارشات از قدر بزرگتر از آن است که پادشاه موسسه. استنفورد هرگز ساخته شده پادشاه موسسه یک اولویت بالا برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه; کوچک خود را وقف تامین شد در ابتدا توسط یک تعهد از رونی Lott یک اهدا کننده است که هیچ استنفورد وابستگی. بسیاری از دانشگاه استنفورد را برجسته اهدا کنندگان — از جمله سیاه و فارغ التحصیلان — حتی ممکن است آگاه باشید که در آن وجود دارد.

این تاریخچه پایدار نهادی غفلت است که بیش از فقط مایه تاسف است. آن را نتواند به افتخار دکتر کینگ میراث و استنفورد نشان می دهد که تعهد به عدالت نژادی حلقه توخالی. Coretta اسکات کینگ واگذار دکتر کارسون با شوهرش مقالات — دانشگاه استنفورد به سادگی به حال خوب بخت به دکتر کارسون در دانشکده در زمان اسکات کینگ تصمیم گیری است. این دانشگاه هنوز برای ارائه پشتیبانی مالی است که این منابع گرانبها سزاوار است. به عنوان دکتر کارسون برنامه ای برای بازنشسته در این سال با هیچ جایگزینی هنوز به سر پادشاه موسسه استنفورد باید مسئولیت برای سرمایه گذاری در این بخش از دکتر کینگ میراث — چیزی است که باید آن را انجام داده اند سال پیش.

زمانی که COVID-19 همه گیر فوران استنفورد نقل مکان کرد و به سرعت سوار پاسخ تبدیل شدن به یک رهبر ملی برای تحقیقات پزشکی و نوآوری مربوط به این بیماری است. این هفته ما شنیده افزایش بحث از "دوم بیماری" تهدید امریکا — وحشیانه سیستمیک نژادپرستی که محروم می سازد سیاه و سفید آمریکایی ها از زندگی خود ثروت و کرامت انسانی هر روز و که ادامه خواهد داد تا مدت ها پس از COVID-19 فروکش. ما شنیده ام از دانشگاه پیام رهبری امیدوار کننده نهادی پاسخ به این بیماری و در عین حال هیچ چیز بتن محقق شده است.

سرمایه گذاری در شاه موسسه بتن آشکار و طولانی سر رسیده راه برای استنفورد به ایجاد تعهد برای از بین بردن نژادپرستی نظاممند و پیشبرد عدالت اجتماعی است. تحقیقات و مواد آموزشی تولید شده توسط موسسه حفظ و دکتر کینگ صدای زنده — صوتی است که ما به شدت نیاز به در طول این تیره و تقسیم بار. به عنوان رهبران ما دیده می شود این دانشگاه مبارزه برای سال استخدام, به دست آوردن و حفظ سیاه دانشجویان و محققان و استادان. اگر پادشاه موسسه برای تبدیل شدن به خوبی تامین می شود استنفورد نماد مانند موسسه هوور دانشگاه استنفورد می تواند تبدیل به یک واقعی آهنربا برای بهترین و درخشان ترین سیاه ذهن که به دنبال مطالعه مسائل نژادی و عدالت اجتماعی است.

ما شنیده ام بسیاری از امنا افسوس اجتماعی و نظام سیاسی وجود دارد که در دانشگاه استنفورد را به بدن دانش آموز پرسید "چه می تواند ما را به حل این مشکل؟" دکتر کینگ دقیق چشم انداز یکی از غلبه بر اجتماعی و سیاسی اختلافات برای رسیدن به یک مطلب درست و عادلانه آینده. استنفورد را غفلت از پادشاه موسسه صحبت می کند جلد که در آن دانشگاه در واقع می ایستد در دستیابی به این آینده است. تصور کنید که یک دانشگاه استنفورد که در آن دکتر کینگ میراث ملموس است به عنوان به زودی به عنوان شما در رسیدن به پایان پالم درایو — یک دانشگاه استنفورد که در آن نمایشگاه های تعاملی پادشاه مقالات رقیب نمایشگاه در Cantor Arts Center, و که در آن بخش قابل توجهی از دانشجویان و استادان با استفاده از دکتر کینگ کار به عنوان یک پلت فرم را عمیقا درگیر در برخی از مهم ترین های اخلاقی و سیاسی سوال در عصر ما. آن را دشوار است به درک که چگونه این اندیشه از دانشگاه استنفورد را موثر تر درک چگونه به درمان خود و جامعه بخش به ذکر است کسانی که از ملت بزرگ.

به عنوان فعلی و سابق دانشجویی رهبران و بسیاری از ما آمریکایی های آفریقایی تبار — ما وحشت زده توسط این امور و تماس با ما در استنفورد به بهبود به سادگی با ساخت بسیاری از منابع که آن را در حال حاضر است ممتاز به خانه. ما با پیوستن به این فراخوان بیش از 5,500 اعضای جامعه ما که باید امضا طومار درخواست این دانشگاه برای ارائه افزایش نهادی حمایت پادشاه موسسه. ما می خواهیم هیئت امنا و دفتر رئيس جمهور به پادشاه موسسه وقف یکی از دانشگاه استنفورد بالا خارجی جمع آوری کمک های مردمی اولویت است. این دانشگاه ساخته شده است روشن است که تداوم و ارزش طرح های در حال نشان از طریق اوقاف. پادشاه موسسه سزاوار وقف است که متناسب به پادشاه مرکزیت به این کشور در آینده وقف است که می توانید اطمینان حاصل آن تداوم و برجستگی.

صمیمانه

اریکا اسکات '20, 2019-2020 ASSU رئیس جمهور
Shanta Katipamula '19 MS '20, 2018-2019 ASSU رئیس جمهور
منیر Alimire '22, 2020-2021 ASSU رئیس جمهور
Vianna Vo '21, 2020-2021 ASSU معاون رئیس جمهور
اشعیا دروموند '20, 2019-2020 ASSU معاون رئیس جمهور
روزی نلسون 2018-2019 ASSU معاون رئیس جمهور
عدالت Tention '18, 2017-2018 ASSU رئیس جمهور
ویکی نیو '18, 2017-2018 ASSU معاون رئیس جمهور
جکسون ریش '17, 2016-2017 ASSU رئیس جمهور
آماندا Edelman '17, 2016-2017 ASSU معاون رئیس جمهور
جان-لنکستر فینلی '16 و 2015-2016 ASSU رئیس جمهور
براندون هیل '16 و 2015-2016 ASSU معاون رئیس جمهور
الیزابت Woodson '15, 2014-2015 ASSU رئیس جمهور
لوگان ریچارد '15, 2014-2015 ASSU معاون رئیس جمهور
دن اشتون '14, 2013-2014 ASSU Co-رئیس جمهور
بیلی گالاگر '14, 2013-2014 ASSU Co-رئیس جمهور


تماس با اریکا, Scott 2019-2020 ASSU جمهور در erica98 'در' assu.stanford.edu.

این جلد. 257 هیئت تحریریه متشکل از کلر Dinshaw '21, Malavika Kannan '23, لیو Laniyan '22 آدریان لیو '20, گل یاس, لیو '20 و Willoughby Winograd '22.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب