'اگر آن را به من بود, من می خواهم هنوز هم زنده': تالاهاسی می بیند نهم مستقیم بعد از اعتراض

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:33 PM EDT Jun 6, 2020آسمان خاک

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

آسمان خاکستری و باران از لبه طوفان گرمسیری کریستبل شنبه متوقف نمی نهم مستقیم بعد از تظاهرات مسالمت آمیز توسط تالاهاسی دانشجویان ساکنان و دیگران بیش از آنچه به آنها تماس بگیرید تهاجمی تاکتیک های پلیس.

بیش از 1000 نفر در Publix, سوپرمارکت پارکینگ در سراسر دریاچه الا مدت کوتاهی پس از 11:00 صبح

در حالی که سازمان دهندگان جریان را در چگونه برای منفعلانه مقاومت در برابر پلیس و یا ضد تظاهر کنندگان در زمانی که آنها در راهپیمایی تالاهاسی اداره پلیس ستاد نزدیکی در شرق خیابان هفتم پلیس منتقل شد به موقعیت در اطراف دریاچه.

TPD افسران و فلوریدا گشت بزرگراه troopers ایجاد یک منطقه حائل برای اعتراض به تصویب از طریق. آنها مسدود westbound ترافیک به دریاچه الا از نصف النهار و توماس ویل جاده ها در حالی که باقی مانده از معترضان خط دید.

این تالاهاسی جامعه اقدام کمیته (TCAC) است که رهبری سازمان است که در تولید یک هفته پر سر و صدا و رنگارنگ در سوئیس از سیستم عدالت کیفری.

گروه از جمله رویای مدافعان سیاه زندگی ماده و تالاهاسی دموکراتیک سوسیالیست آمریکا قبلا در راهپیمایی کاپیتول لئون زندان شهرستان TPD ستاد و همراه توماس ویل جاده به شهر شمالی حومه.

در حالی که با بهره گیری تا حد زیادی از حرکت تولید شده توسط ملی تظاهرات از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس محلی اعتراضات ریشه در سه کشنده تیراندازی پلیس تالاهاسی این سال است. دو نفر از مردان مرده سیاه و سفید هستند.

بیشتر: چرا جورج فلوید مرگ COVID-19 نابرابری موجب تظاهرات: "ما شاهد تاریخچه'

بیشتر: شهرستان قصد دارد به انتشار افسر نام تونی McDade تیراندازی; McDade خانواده استخدام وکیل

معترضان تقاضا بیشتر شهروند نظارت بر اجرای قانون است. دلیله معشوقه سامسون Pierre گفت: این گروه رد پلیس به شهروندان هیئت مشورتی ایجاد شده در ماه ژانویه به دلیل آن را فاقد قدرت اجرای سرند با تضاد منافع و منصوب شده است و نه انتخاب.

"من می خواهم پلیس ما سیستم تغییر در سطح بنیادی" Pierre گفت: تظاهرکنندگان به عنوان آنها به انتظارنشسته بودند تا مارس نیم مایل به مقر پلیس. "من می خواهم سیستم زندان های ما تغییر در یک سطح اساسی."

بزرگ تغییر TCAC پیشنهاد یک انتخاب غیر نظامی پاسخگویی هیئت مدیره است که باید از این قدرت برای تنظیم سیاست پلیس و به آتش سرکش افسران.

"من می خواهم ما را به کنترل در جامعه ما; است که چرا من به مبارزه برای یک غیر نظامی پلیس پاسخگویی هیئت مدیره" Pierre اضافه شده است.

در میان شعارهای "نه عدالت بدون صلح هیچ نژادپرستانه پلیس" جمعیت و به دنبال آن یک کاروان حدود 200 خودرو متوقف شد, ترافیک در خیابان مونرو. صفوف در زمان نیم ساعت برای عبور از Tharpe تقاطع خیابان.

تظاهرکنندگان پر هر دو خطوط Tharpe موثر در خاموش کردن آن است. با متوقف ترافیک در هر دو مونرو و Tharpe این گروه شعار می دادند "که خیابان ؟ خیابان های ما."

راهپیمایان sported موهای بنفش, زمرد سبز yarmulkes و روشن جلیقه های نارنجی رنگ. دیگران شد چادری در سیاه و سفید تی شرت. آنها دست تکان داد نشانه هایی در رانندگان و عابران که اعلام کرد "من نمی توانم نفس بکشم" که فلوید نهایی کلمات "دست به این معنا نیست شلیک کنید."

بیشتر: تظاهرات مسالمت آمیز در مارس به شمال تالاهاسی

Asra اسمیت 22 سال نوشتن خلاق دانشجو در دانشگاه ایالتی فلوریدا انجام شده یک دست نوشته مقوا نشانه آن است که خواندن "اگر آن را به من بود من هنوز هم زنده است."

او گفت: پلیس همدلی بیشتر برای یک چهره سفید از آنها برای یک فرد از رنگ.

"اگر من تا به حال انجام شده هر یک از چیزهایی که افرادی که کشته شده اند در این شهر و در سراسر جهان انجام داده بود من هنوز هم زنده باشد ... آنها را به ضرب گلوله به من گفت:" اسمیت یک تالاهاسی بومی است.

در علاوه بر این به یک غیر نظامی پلیس پاسخگویی شورای گروه در یمن عبارتند از:

  • حذف تالاهاسی رئیس پلیس لارنس matt morris.
  • رسیدگی به مرگ تونی McDade ضرب گلوله توسط یک TPD افسر مارس 27 و دستگیری از تمام افسران درگیر است.
  • انتشار پلیس تصویری از McDade تیراندازی و مارس 20 عکسبرداری از Mychael جانسون توسط یک افسر دیگر.

بیشتر: من نیاز به کمک': McDade دچار بیماری های روانی قبل از مهلک چاقو, پلیس تیراندازی

آنها متعهد شده اند برای برگزاری تظاهرات روزانه از طریق جولای 26. مرکز شرکت کنندگان آموزش و پرورش در FSU است وارد Facebook صفحه حوادث برای هشدار به مردم به عنوان به که در آن و زمانی که اعتراض برنامه ریزی شده است.

"باید وجود داشته باشد یک سطح جامعه پاسخگو نظارت پلیس است که وجود دارد" گفت: Cosby هیز گذشته روسای تالاهاسی دموکراتیک سوسیالیست آمریکا است.

هیز با حضور چند تن از تالاهاسی تظاهرات و چند شکایت در مورد چگونه TPD به کار گرفته شد.

بیشتر: تالاهاسی شهرستان کمیسیون برای پاسخگویی به معترضان تقاضای رئیس پلیس ایران

تظاهرات منجر به درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در, مینیاپولیس, که در آن گلوله های لاستیکی در تظاهرات و یا فیلادلفیا که در آن افسران محصور و اشک با گاز کشته جمعیت تا یک بزرگراه خاکریزی.

"TPD استراتژی تا کنون بوده است و صلح آمیز" هایس گفت. "اما آنها به نظر می رسید به قرنطینه ما از بقیه از شهرستان. ما قابل مشاهده فقط برای مردم در خیابان ها که در آن ما در حال راهپیمایی."

بازداشت شدند و بلافاصله گزارش مربوط به روز شنبه در اعتراض به گفته های آنلاین dockets.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن